Психологічна підтримка під час пандемії COVID-19 та послаблення карантину

ДЛЯ БАТЬКІВ

  • ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ПРО ЕПІДЕМІЮ: ПОРАДИ ПСИХОЛОГА
  • Рекомендації психолога про поведінку під час карантину
  • Як підготувати дитину повернутись до садка: 12 порад для батьків
  • Як говорити з дитиною, яка втомилась від карантину. 8 порад від психологів
  • Поради Всесвітньої організації охорони здоров’я. Як допомогти справитися зі стресом під час пандемії
  • Позитивне батьківство під час COVID-19
  • Карантин з користю: ідеї для батьків та дітей
  • Поради для батьків від експертів ЮНІСЕФ. Як психологічно підтримати дітей під час карантину
  • Поради батькам. 59 ігр та ідей для ро3витку дітей під час карантину віком від 3 до 8 років
  • Як підтримати дітей під час карантину та онлайн-навчання?

ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

Антікарантінкі

Досвід карантину: дистанційна психологічна допомога і підтримка

ЗАГАЛЬНА МОДЕЛЬ

надання психологічної ДОПОМОГИ

під час панднмії та карантину

Аналізуючи діючі моделі і методи надання психологічної допомоги під час пандемії COVID-19 та карантину, можна зробити висновок, що вони спираються на 5 ключових векторів:

  1. Доступність: в умовах карантину чи ізоляції через хворобу на перший план виходить віддалена робота через мобільний телефон чи спеціальні інтернет-додатки, яка забезпечується психологами, психіатрами, волонтерами від імені певних організацій, включаючи в першу чергу заклади охорони здоров’я, що робить цю послугу доступною ще й у фінансовому плані;
  2. Неперервність: для тих, хто вже знаходився у процесі отримання психологічної, соціальної, психотерапевтичної, психіатричної допомоги, забезпечуються максимальна можливість продовжити її отримання, з пристосуванням до нових умов, які можуть змінюватися;
  3. Фокусованість: нові звернення розглядаються як такі, що потребують швидкого втручання, сфокусованого на конкретних переживаннях і можливих рішеннях;
  4. Міждисциплінарність: виражений акцент на спільній роботі різних відомств та сфер послуг населенню, що дозволяє переспрямовувати лікарю до психолога, психологу до психіатра чи до соціальної служби, соціальному працівнику до лікаря чи психолога тощо;
  5. Освітній характер втручань: багато інтервенцій полягають у психологічній просвіті населення і пропозиціях конкретних дій, рішень, способів опанувати ситуацію, які людина зможе використовувати самостійно.

Інтернет – посібник “Психологія і педагогіка у протидії пандемії COVID-19”, підготовлений колективом авторів за науковою редакцією президента НАПН України В.Г. Кременя

Кiлькiсть переглядiв: 318