- діагностика
Протягом усього навчального року психолог дитячого садка проводить психологічну діагностику. Вона включає в себе контроль над засвоєнням знань, умінь і навичок дітьми різних вікових груп відповідно до програми, за якою працює дитячий сад. В ході діагностики виявляються сильні сторони особистості Вашої дитини, її резервні можливості. Виявляються особливості психічного розвитку дитини і їх відповідності віковій нормі.
- консультації
надання конкретної допомоги дорослим і дітям, які звернулися за консультацією, в усвідомленні ними природи їх ускладнень, в аналізі та вирішенні психологічних питань, пов'язаних з власними особливостями, обставинами, що склалися в житті, взаємовідносинами в сім'ї, в колі друзів; допомога у формуванні нових установок і прийнятті власних рішень.
- розвиваючі заняття
розвиваючі програми можуть бути спрямовані на навчання дітей спілкуватися, разом грати, вирішувати конфлікти, уникати сварок; на розвиток психічних процесів і емоційної сфери дитини; пізнавальних процесів, дрібної моторики руки, на зняття психоемоційного напруження і досягнення душевної рівноваги та ін.;
- корекційна робота
Діти - всі різні. Одна дитина розвивається швидше, інша повільніше. Психічні процеси теж формуються стрибкоподібно. І часом буває, що розвиток якоїсь психічної функції потрібно трохи підштовхнути, щоб налагодилося нормальне засвоєння знань або поведінки. З цією метою психолог планує і проводить з дитиною корекційні заняття.
- просвітницікий
забезпечення інформацією з психологічних питань