ЗАПУСК МОВИ ВДОМА

корисні матеріали на Істаграм-сторінці @annnakoss

Помилки батьків мовчунів

Важлива тема, а головне всі помилки легко виправити! ️ дорослі з легкістю можуть змінити свої звички і поведінку, заради того щоб малюк заговорив !!

1. Мами-радіо і мами-мовчунів
Уявіть, що ви в Китаї, язик не знаєте. Як би вам хотілося, щоб китаєць говорив з вами ?? Повільно, чітко промовляючи і показуючи артикуляцію, бажано б ще повторював слово кілька разів і показував наочно, що воно означає.

2. Мультики. Для дітей, які не говорять повинні бути під забороною.

По-перше, коли у вас вдома тиша, не працює фоном телек, дитина чітко чує мова.

По-друге, батьки скаржаться, що дитина не хоче грати в ігри, які пропонує батько, не хоче дивитися картки, книги і т.д.

Звичайно, дитина дивиться супер яскраві мультики і чарівним чином, зачаровує рекламу! Він звик до яскравому, швидко змінюється сюжету, а тут ви зі своїми статичними картками ....

3. Особливо дбайливі мами

Коли дитину розуміють з напів-погляду. Їй навіть просити не доводиться, все виповнюється цю ж мить.У цьому випадку відсутня мотивація говорити.

4. Коли мами займаються, багато і наполегливо. Постійно просять дитину ПОВТОРИ, СКАЖИ.

При цьому можуть не враховувати можливості дитини і просять її повторити складні слова: хрюша, тигр, собака - що складаються з складних звуків, пізнього онтогенезу, довгі слова. Тим самим викликають у дитини мовний негативізм. Дитина не може повторити, а її постійно про це просять, в результаті вона навіть пробувати не хоче.

Вірші допомагають запустити мову дитини

Для того щоб дитина почала повторювати за вами слова з коротких віршів потрібно:

  • Читати вірші ДУЖЕ емоційно!Міняти інтонацію, міміку.
  • Використовувати жести, там де це можливо
  • Робити паузи перед тим словом, яке на вашу має виголосити дитина, при цьому дивитися йому в очі, всім своїм виглядом спонукаючи сказати
  • Вірші потрібно читати щодня, щоб дитина не забув . Кількість повторень досить велика, для того щоб він завчив віршик. Тобто. перші 10 раз ви просто читаєте, а на 11 вже робите паузу, даючи дитині можливість сказати (можна 10 разів - не за 1 раз)
  • Дайте час! Якщо дитина, не повторює, це не означає, що ефекту немає. Він все запам'ятовує і накопичує в своєму пасивному словнику і це чудово!
  • Використовуйте рух і ритм.Можна відхлопувати, відтопувати, відстукувати.
  • Починати потрібно з найпростіших, коротких віршиків зі звуконаслідуванням
Кiлькiсть переглядiв: 109