РОЗВИВАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ

Проектна діяльність «Освітнє середовище ґендерної рівності».

Учасникам пропонується розділитися на групи, уявити та намалювати проект освітнього середовища ґендерної рівності. Далі відбувається представлення та захист проектів групами, обговорюються особливості на проблеми запровадження ґендерної рівності в освітній процес

Проектна діяльність «Різні суспільства»

пропонується розділитися на три підгрупи й уявити в кожній підгрупі суспільство маскулінного, фемінінного та андрогінного типів, описати та представити кожен проект суспільства підгрупами. Далі відбувається співставлення трьох суспільств та обговорення позитивних аспектів андрогінного суспільства. Гра забезпечує можливість визначити, які уявлення мають учасники про маскулінність та фемінінність, спостерігати найпоширеніші ґендерні стереотипи (на прикладах першого та другого суспільств), а також виявити, наскільки широко трактуються внашому суспільстві поняття мужності та жіночості: оскільки опис маскулінного та фемінінного суспільств відбувається, як правило, саме за традиційними уявленнями. Крім того, можна порівняти різні моделі суспільств та особливу увагу приділити суспільству андрогінного типу (на прикладі третього суспільства).

Тематична дискусія «Навіщо потрібна ґендерна рівність?»

обговорити та навести приклади ґендерної рівності в різних сферах життєдіяльності людини

Вправа «Відрядження»

пропонується уявити собі, що Вам потрібно їхати у відрядження з підлеглим протилежної статі, до якого Ви відчуває неприязнь, тісно взаємодіяти протягом поїздки тощо, при цьому потрібно побудувати стратегію та тактику позитивних взаємовідносин з цією особою

Вправа «Ідеальні якості»

працівникам ЗДО пропонується скласти перелік якостей, необхідних вихователю-чоловіку та вихователю-жінці, кухарю-чоловіку та кухарю-жінці тощо ЗДО для успішної професійної діяльності та ефективності діяльності закладу освіти загалом (при цьому порівнюється, що є спільного й відмінного між статтю).

Вправа «Мої сильні сторони»

Під час виконання якої кожен учасник на папері записує всі свої якості, які вважає своїми сильними сторонами, після цього кожен почергово зачитує те, що написав, а потім запитує «Які ще сильні сторони я маю?», при цьому інші члени групи доповнюють цей список, а далі визначається ґендерний контекст наведених характеристик

Кiлькiсть переглядiв: 116