АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ
Деструктивна (агресивна) форма поведінки зустрічається у значної кількості дітей як відображення слабкої нервової системи, слабкої розвиненості соціалізації та є віддзеркаленням напруженої ситуації в дорослому світі.
До п’яти – шестирічного віку агресивність у поведінці дітей не є порушенням, однак імпульсивні та агресивні реакції ускладнюють процес соціалізації дитини, її загальний розвиток та негативно впливає на стосунки з однолітками та дорослими. В подальшому деструктивна (агресивна) форма поведінки має ризик закріпитися у стійку рису особистості дитини.
Про поняття «деструктивна людина» вперше заговорили такі метри психоаналізу, якЗігмунд Фрейд, Сабіна Шпільрейн, Ерік Фромм. Проблема деструктивної людини полягає в тому, що вона знає, що діє на шкоду собі та оточуючим, але при цьому не докладає жодних зусиль, щоб змінити ситуацію. Така людина навіть може отримувати задоволення від своєї деструктивності. Ми можемо з Вами тільки уявити до яких особистих та соціальних проблем може призвести така деструктивна позиція людини.
Вивчення проблематики деструктивної поведінки дітей, проведення корекційно-розвиткових занять із подолання та профілактики деструктивних (агресивних) проявів у поведінці дітей є охороною ланкою в збереженні психічного здоров’я дітей як на час виховання у закладі дошкільної освіти, так і у подальшому їх житті.