Відкритий професійний клуб для практичних психологів закладів дошкільної освіти

(онлайн-платформа ZOOM)

/Files/images/9be31b34a1e0ff7b149db2436001334f-0.jpg

«Вивчення проблем деструктивної поведінки дітей, психодіагностика та шляхи її подолання» - це тема самоосвіти та роботи практичного психолога ЗДО № 430 за 2019 - 2021 н.р. 3а цією темою було проведено теоретичне дослідження проблематики та складена програма «Корекційно-розвиткова робота з дошкільниками щодо подолання деструктивної (агресивної) поведінки». Дана програма успішно пройшла апробацію впродовж двох навчальних років у 3ДО № 430 та зайняла ІІІ місце на Всеукраїнському конкурсі авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів.

АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ

Деструктивна (агресивна) форма поведінки зустрічається у значної кількості дітей як відображення слабкої нервової системи, слабкої розвиненості соціалізації та є віддзеркаленням напруженої ситуації в дорослому світі.

До п’яти – шестирічного віку агресивність у поведінці дітей не є порушенням, однак імпульсивні та агресивні реакції ускладнюють процес соціалізації дитини, її загальний розвиток та негативно впливає на стосунки з однолітками та дорослими. В подальшому деструктивна (агресивна) форма поведінки має ризик закріпитися у стійку рису особистості дитини.

Про поняття «деструктивна людина» вперше заговорили такі метри психоаналізу, якЗігмунд Фрейд, Сабіна Шпільрейн, Ерік Фромм. Проблема деструктивної людини полягає в тому, що вона знає, що діє на шкоду собі та оточуючим, але при цьому не докладає жодних зусиль, щоб змінити ситуацію. Така людина навіть може отримувати задоволення від своєї деструктивності. Ми можемо з Вами тільки уявити до яких особистих та соціальних проблем може призвести така деструктивна позиція людини.

Вивчення проблематики деструктивної поведінки дітей, проведення корекційно-розвиткових занять із подолання та профілактики деструктивних (агресивних) проявів у поведінці дітей є охороною ланкою в збереженні психічного здоров’я дітей як на час виховання у закладі дошкільної освіти, так і у подальшому їх житті.

/Files/images/9be31b34a1e0ff7b149db2436001334f-4.jpg

/Files/images/9be31b34a1e0ff7b149db2436001334f-6.jpg

/Files/images/unnamed (1).png

Кiлькiсть переглядiв: 131