це БЕЗКОШТОВНИЙ проект для батьків дітей від 1 року до 7 років.
Дитячі психологи, монтессори нейропсихолог, педагог, організатор побуту, коуч - їм є що розповісти! Вони самі батьки і знають, які методи легко впровадити в життя і отримати результат.
Дитина самостійно грає, без гаджетів, прибирає за собою іграшки, ви і самі із задоволенням з нею придумуєте все нові ігри зі старими іграшками - це можливо! Ми розповімо як.
Вас чекають прямі ефіри, експертні поради, корисні матеріали з чіткими покроковими інструкціями і рекомендаціями.
Починаємо з 13 квітня!
Посилання: https://www.instagram.com/p/CNN4G0pFrYj/?igshid=1ae0l2h8arjlj
Інстаграм-мторінка: @rebenok_igraet , всі експерти в її підписках (13 шт).
13 квітня
11: 00 @o_rannem_razvitii
Які іграшки розвивають, а які шкодять? Як правильно вибрати?
15: 00 @domvradost
Расхламленіе і порядок в дитячій через гру.
14 квітня
11: 00 @elena_burevaya
Як правильно реагувати на "Хочу, купіі" і при цьому постійне "Мама, мені нудно"
15: 00 @julia_psychology__
Ігри на розвиток емоційного інтелекту.
15 квітня
11: 00 @montessori_natalia
Монтессорі для віку 0-3 року.
15: 00 @montessori_natalia
Монтессорі для віку 3-6 років.
16 квітня
10: 00 @oksana_tomenko
Як навчити дитину грати самостійно і прибирати за собою іграшки?
13: 00 @ coach4mom
Іграшка: подарунок або хабар?
15: 00 @olechka_arkhipova_
Як правильно взаємодіяти з дитиною в грі?
19 квітня
11: 00 @irinaklimchuk_nonumero
Дитяча матриця.
15: 00 @olechka_arkhipova_
Діти і гаджети.
Все ефіри пройдуть в цьому акаунті @rebenok_igraet
Знаючи, що саме вони входять в ТОП-25 найбільш популярних подарунків цього року
⠀
По-перше, сьогодні виробники дитячих іграшок для самих маленьких намагаються об'єднати в одній грі безліч функцій. Такі іграшки рухаються, дзвенять, звучать, блимають. Містять в собі безліч складових одночасно. На перший погляд, це приковує увагу дитини і вона може довгий час сидіти, дивитися і слухати її. Мама думає, що зробила правильний вибір і іграшка дійсно цікава дитині. Насправді, ця іграшка розсіює увагу дитини. Вона не може сконцентруватися на якійсь певній функції. І її нервова система просто не здатна так швидко переключиться від такого інформаційного хауса!
⠀
А нам важливо «включити» у дитини довільну увагу. Щоб вона зацікавилася іграшкою не через те, що вона дзвенить, пищить і блимає одночасно, а тому що її приваблює в ній певна властивість. Або як мінімум, щоб ця іграшка не завдавала шкоди дитині.
⠀
Окрему увагу я хочу звернути на те, що говорять інтерактивні іграшки, якими зараз переповнений сучасний ринок! Виробники позиціонують їх як найкращих друзів для дитини, з якими вони можуть спілкуватися, які вчать їх говорити, відчувати емоції, відпрацьовувати сюжетно-рольову гру і т.д. АЛЕ, тут все з точністю до навпаки. Такі іграшки негативно впливають на психо-емоційну сферу дитини, оскільки «оживляють» неживий світ іграшок! І це дуже ВАЖЛИВО! Згодна, що такі іграшки можуть бути емоційно важливими для дитини, з якими дитина спить, бере в поїздки, доглядає і тд. Але, вони не повинні розмовляють.
В каруселі продовження і варіанти подібних ігор, перегортайте і знайте ворога в обличчя @o_rannem_razvitii
⠀
Допоможемо собі з боку дитячого дозвілля. Проведемо інвентаризацію всього наявного, щоб ТОЧНО знати, чим можна зайняти дітей на той час, коли вам потрібна концентрація уваги і особистий час.
ПРАКТИКА: розбір дитячих матеріалів (книги, посібники, ресурси для творчості, конструктори, набори і т.п.)
Потрібно:
провести глобальну ревізію і розхламління. Ваше завдання не просто красиво скласти в стопку книги та посібники, а перегорнути кожну. ПЕРЕВІРИТИ річ на право займати місце у вашому домі. Це актуально по віку? Це взагалі цікаво моїй дитині? ⠀
Розділіть речі на 3 категорії:
⠀
Дитина може займатися цим самостійно (= моєї участі не потрібно, я можу в цей час займатися своєю справою)
⠀
Потребує моєї присутність поруч (= я можу займатися чимось своїм поруч, але при цьому частина уваги буде потрібно на гру / дозвілля )
(Під таке можна легко в'язати, готувати, прасувати, мити і т.п. - будь-які справи, на яких задіяно руки, але вільна голова. Так ви можете і справу робити, і підтримувати розмову з дитиною).
⠀
Потребує мого повного залучення (= нічого іншого паралельно я робити не зможу)
як розділити?
⠀
Варіанти: 1) прописати списком для себе 2) відкласти першу категорію на особливу полку / в коробку. Можливо, ви знайдете свій інший спосіб.
⠀
Головне, не сподіватися на пам'ять. Успіх процедури сортування буде тоді, коли це дійсно закріпиться роздільними категоріями. Нехай навіть іграшки / посібники лежать в одному місці, але як допомога собі, ви зафіксували - "ось ця річ підійде для цього" і не витрачаєте на роздуми ні хвилини, коли вам прямо зараз потрібно піти і щось зробити, а дитини при цьому - зайняти.
⠀
(Продовження - в каруселі @domvradost)