Техніки відновлення ресурсів для педагогічних працівників

Реєстрація:https://vseosvita.ua/webinar/tehniki-vidnovlenna-resursiv-dla-pedagogicnih-pracivnikiv-375.html

29 червня о 18:00

[Вебінар] Техніки відновлення ресурсів для педагогічних працівників

Літні канікули – час подумати про себе. Але з користю для професійного розвитку.

Численні дослідження підтверджують взаємозв’язок психологічних ресурсів із продуктивністю, здатністю протистояти стресам, емоційною врівноваженістю тощо. Це чудово, але залишилось розібратись, що таке психологічні ресурси та де їх взяти. На вебінарі ви отримаєте відповіді на ці запитання.

Крім того, на цьому вебінарі поговоримо про те, як відпочивати так, щоб це мало результат. Адже досить часто після літніх канікул в учительській чи на кафедрі можна почути вислів «після такого відпочинку потрібен ще один відпочинок». При цьому поговоримо не лише про те, як відпочити під час відпустки, а як підтримувати власні ресурси в робочому процесі.

Мета

Ознайомити учасників із поняттям психологічних ресурсів та способами їх відновлення.

Завдання:

  • висвітлити поняття ресурсів в психології, їх види;
  • ознайомити з технікою пошуку власних ресурсів;
  • допомогти сформувати перелік способів підтримки та відновлення власних ресурсів;
  • з’ясувати можливі причини відпочинку, який не допомагає відновитись.

Очікувані результати:

  1. знання визначення поняття психологічних ресурсів;
  2. знання власних психологічних ресурсів;
  3. вміння застосовувати способи підтримки та відновлення власних ресурсів;
  4. розуміння причини «неефективності» відпочинку та знають як їх усунути.

Цільова аудиторія

Педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої освіти, вищої освіти, адміністрація закладів освіти, психологи, соціальні педагоги.

/Files/images/208463844_208989824439657_6115213654776813615_n.jpg

/Files/images/208400134_493218441978682_7511692679524597339_n.jpg

/Files/images/208179741_205371524811337_546812481239984054_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 186