Діти потребують зараз особливої турботи та уваги. Через невеликий життєвий досвід і особливості дитячої психіки їм загрожує більше небезпек— фізичних та психоемоційних—ніж дорослим. Водночас існують інструменти, які дозволяють мінімізувати ризики та вберегти фізичне та психічне здоров’я дитини.

ANTI VIRAL #3: Виживання у світі тривоги

Підтримка дітей під час війни. Платформа психологічної підтримки.

/Files/images/278360992_3122063914775996_3445983342839303177_n.jpg

Курс просвітницьких лекцій із кризової психологічної підтримки.

Для кого? Всіх українців, хто постраждав від наслідків війни в Україні.
Коли? Щочетверга о 19:00.

Розклад лекцій*:
28 квітня - Перша психологічна допомога собі та близьким.
5 травня - Де брати ресурси в кризових ситуаціях та як не розгубити дорогою?
12 травня - Стрес-менеджмент в умовах війни.
19 травня - Управління емоціями.
26 травня - Стабілізація та самопідтримка.
2 червня - Проживання втрат.
9 червня - Попередження ПТСР.
16 червня - Арттерапія в допомогу собі (готуємо олівці, фарби та папір).
23 червня - Психологічна стійкість в час війни.
30 червня - Допомога при панічних атаках.
7 липня - Посттравматичне зростання після пережитого.
14 липня - Як знаходити спокій в непрості часи?
*у розкладі можливі зміни

Хто проводитиме лекції?
Ростислава Пекарюк — психотерапевтка, травмафокустерапевтка, арттерапевтка, тренерка, консультантка Кризової психологічної служби БФ “Право на захист”.

Де? Онлайн у ZOOM та Фейсбук, запис буде доступний на YouTube.

Хутчіше додавайте лекції в свої розклади! Буде цікаво!

Лекції пройдуть у рамках роботи служби турботи про психічне здоров’я БФ “Право на захист”.

Онлайн-вебінар«Як говорити з дитиною про війну. Техніки психологічної допомоги дитині»

Спікеркою заходу булаІванна Гриців, практична психологиня, тренерка Національної тренерської мережі ГО «Ла Страда-Україна».

На заході були розглянути такіпитання: 1) реакції дітей на стресову ситуацію; 2) перша ментальна допомога дитині у стресовій ситуації; 3)принципи реагування в кризовій ситуації; 4) практики стійкості.

Як говорити з дитиною про війну. Техніки психологічної допомоги дитині.

10 порад для дорослих, як допомогти дитині навчитися стійкості у воєнний період

Для цього дорослим потрібно:

  1. Говорити з дітьми. Чесно, просто і впевнено відповідати на запитання, які виникають у дітей. Уважно вислуховувати їхню думку. Допомагати проговорювати та називати почуття й емоції. Не залишати дітям місця для сумнівів (наприклад, “я завжди буду про тебе піклуватися”).
  2. Створити емоційно безпечний простір для дитини. Проводити з нею час, гратися, читати, бути в полі зору дитини.
  3. Обмежити кількість часу, що проводиться за переглядом новин.
  4. Пам’ятати, що стрес від війни посилює щоденні побутові стреси. Дитина може демонструвати нетипові для неї реакції на звичайні події (наприклад, невдало складений тест із навчальної дисципліни, помилки тощо). Дорослий повинен заспокоїти й дати впевненість, що в будь-якому випадку її розуміють і підтримують.
  5. Дотримуватися розпорядку дня, причому бажано, аби він був якомога схожішім на довоєнний. Це дасть змогу мінімізувати стрес.
  6. Подбати про себе. Це дасть змогу відновити власний ресурс, щоби й надалі піклуватися про дитину.
  7. Повторювати дітям, що з ними все буде добре. З іншого боку, проговорити деталі плану евакуації, якщо обставини зміняться. Також варто пояснити, що кожен нині виконує свою роботу для перемоги та розбудови стабільного майбутнього: дорослі – працюють (військові, тероборона, волонтери та ін.), діти – навчаються, і це їхня, не менш важлива робота.
  8. Відслідковуйте незвичайну поведінку дитини з метою не пропустити ознаки тривожності чи страху, які вона не може передати словами.
  9. Долучайте дитину до допомоги, принаймні, у побутових справах, що вона може виконувати, відповідно до свого віку. Так вона почуватиметься впевненіше.
  10. Говорити з дитиною про майбутнє, мріяти та будувати плани. Їй потрібна впевненість, що погані часи обов’язково закінчаться.

/Files/images/275066861_4424924517613569_7066612202659242779_n-717x1024.jpg

/Files/images/275014699_4424924477613573_9014972358492013363_n-717x1024.jpg

/Files/images/275377823_4424924500946904_4691125696301866926_n-717x1024.jpg

Вебінар «Психосоматичні розлади та емоції нашого тіла у дні війни: як допомогти дитині. Арт-техніки та вправи»

Спікеркою заходу булаНаталія Сабліна, кандидатка психологічних наук, психологиня, психотерапевтка, керівниця Тренінгового Центру Наталії Сабліної, тренерка Національної тренерської мережі ГО «Ла Страда-Україна».

На заході були розглянуті наступні питання:

  1. Психосоматика та психосоматичні розлади.
  2. Емоції тіла у дні війни.
  3. Емоції, пов’язані з війною, та емоції під час війни.
  4. Використання арт-технік, як способу зцілення.
  5. Вправи при роботі з дітьми, які постраждали від воєнних дій.

Арт-техніки та вправи

Вебінар «Практичні вправи та техніки для дітей при психотравмуючій події»

Спікеркою заходу булаВікторія Мельничук,завідувачка сектору соціально-педагогічної роботи відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», тренерка Національної тренерської мережі ГО «Ла Страда-Україна».

На вебінарі були розглянуті такі питання:

  1. Дихальні техніки для зняття стресу та панічних атак.
  2. Тілесні техніки боротьби зі стресом для дітей.
  3. Вправи на зняття психоемоційного напруження.
  4. Види арт-терапії, як способу зцілення за допомогою творчого самовираження.
  5. Робота з природними матеріалами. Виготовлення аплікацій. Робота з пластиліном, солоним тістом.
  6. Вправи для релаксації та нормалізації самопочуття.
  7. Ресурси для релаксу, які сприяють покращенню настрою.

Техніки і методи роботи з дітьми

Кiлькiсть переглядiв: 203